IK DAAG JULLIE UIT.....WIE DURFT?

Dag lieve schatten,

Wie kan zich onze laatste Muzische les nog herinneren?

Denk aan heel veel herrie, emmers, kommen, houten lepels en misschien ook een beetje hoofdpijn bij Juf Miranda😅.

IK DAAG JULLIE UIT...
Speelgoed zelf maken. recycle, upcycle: maak je eigen drumstel ...

Ga aan de slag met emmers, kommen, deksels en andere materialen 
in je huis of tuin ...

Wie bouwt het coolste drumstel van L4?

(Foto's of filmpjes mag je steeds doormailen: bauke.delaure@vermeylenschool.be)


Dikke knuffels,
Juf Bauke












Reacties

  1. Tof ! Voor een echt drumstel zit je bij ons goed, maar morgen maken we er gewoon één in de tuin 🥁 🎶🎵 Lennart ✌🏼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen! Ik kijk er alvast naar uit :)

      Verwijderen
    2. Ik heb de foto's en het filmpje ontvangen :) Wat een fantastisch resultaat!!!

      Verwijderen
    3. Inderdaad, super gedaan Lennart!

      Verwijderen
    4. Oh, bedankt juf Bauke en juf Sarah ! Lennart 🤗

      Verwijderen
  2. Ja L4, kom maar in actie, ik ben hier al heel benieuwd naar ❤️ Dit probeer ik ook eens met Marie-Lou. Zou ik erbij zingen? 🤣🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe kan ik dat doen in een apartament doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Gabriel, leuk om je te horen!
      Als je niet veel plaats hebt om een supergroot drumstel te maken, kan je misschien proberen om net een erg klein drumstel te bouwen. Klein kan ook cool zijn ;)

      Verwijderen
  5. Haha, hoofdpijn ;-) Dank u dat ik dit een tweede keer mag ervaren :D Matteo vond het alvast een superleuke opdracht. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten