nieuw nieuw nieuw




Dag kids van L4,

We zijn alweer vrijdag, wat gaat alles snel!
Gisteren was het Marcel zijn verjaardag, hij is één jaar geworden.
Wat had ik dit ook graag met jullie gevierd. Ik mis jullie echt zooooo hard!

Hoe gingen de herhalingslessen van deze week? Zijn jullie nog een beetje mee met de leerstof?
Genieten jullie van dit verlengd weekend?


Kijken jullie dit weekend ook eens op de blog, er staan nieuwe correctiesleutels en lessen op.
Ook de planning voor volgende week kan je terugvinden. Ik heb de les taal opgesplitst, meer info vind je op de PowerPoint van thema 10 les 5.
Voor wiskunde zitten er wat zwaardere lessen tussen, zoals toepassingen, maar ook lesjes waarbij je maar één blaadje moet invullen en waar de leerstof snel duidelijk zal zijn.
Ik wil nogmaals herhalen dat jullie zelf een beetje jullie week kunnen plannen. Zorg dat op het einde van de week alle lessen gezien zijn en alle taken gemaakt, maar wanneer je wat wil/kan doen, daar ben je wat vrij in. Heb je eens een mindere dag, kan gebeuren, doe eerst iets anders en keer er daarna met fris hoofd en positieve ingesteldheid op terug!



Dikke knuffel
Juf Sarah







Reacties

  1. HOI JUF IK MIS JULLIE OOK ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HARD EN EEN GELUKKIGE VERJAARDAG VOOR MARCEL

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo lief Jesse. Nog even volhouden, hopelijk mogen we elkaar snel terug zien ❤❤❤

      Verwijderen
  2. hopelijk was Marcel's verjaardag net zo leuk als hij ;)
    ik zou hem super graag willen knuffelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
    o, Juf Sarah: wil je Marcel een gelukkige verjaardag wensen + de groetjes doen

    ALSJEBLIEFT?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeiemorgen lieve Kato, dat komt natuurlijk zeker in orde. Ik geef de dikke knuffel ook door. Marcel zijn verjaardag was heel leuk. We maakten eerste een leuke wandeling aan het strand. Hij sprong direct in de zee en zat achter de meeuwen aan, grappig hoor. In de namiddag aten we dan cupcakes in hondenvormpjes en kreeg Marcel een groot en lekker bot. Ik zie al uit naar zijn volgende verjaardag, haha. Veel liefs, juf Sarah

      Verwijderen
  3. juf Sarah ik heb een vraagje voor u:
    In target 6 was er een les 15 maar geen les 16 want het ging door naar les 17,
    en nu ook in target 7 is er een les 2 maar geen les 3 want het gaat door naar les 4
    Kan jij dit uitleggen, of snap jij het ook niet?
    heel heel heel veel groetjes Kato :) en:( omdat ik jullie heel hard mis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeiemorgen lieve Kato, bij target 6 is er wel een les 16, dat is een herhalingsles over vierhoeken waarin je veel moet toepassen, indien mogelijk geef ik deze binnenkort in de klas :-). En bij target 7 is er wel een les 3, kijk maar naar de PowerPoint. Er is ook een werkblad bij, maar dat is een kopieerblad en staat ook op die PowerPoint. Dikke-ik-mis-je-ook-knuffel. Juf Sarah

      Verwijderen
    2. bedankt juf Sara
      en een dikke-ik-mis-je-knuffel terug

      Verwijderen
  4. Happy b day Marcel en een knuffel aan de juf!😋

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag lieve Cies, Marcel was heel blij met zijn verjaardagswensen en van mij krijg je een dikke (virtuele) knuffel terug 😘

      Verwijderen

Een reactie posten