Virtuele schoolreis Paira Daiza


Pairi Daiza, de 'Jardin des Mondes' | Pairi Daiza

Dag iedereen,

het is zover.
Vanaf nu kunnen jullie op virtuele schoolreis naar Pairi Daiza.
Jullie vinden deze PowerPoint terug op de blog bij WERKJES L4

Geniet ervan!

Dat heb ik zeker al gedaan, alle werkjes en foto's maakten mij steeds zo happy.
Er zitten zoveel leuke en creatieve dingen tussen.

Ik vind het ontzettend jammer dat het een virtueel bezoekje is en was echt heeeeeeeeeel heeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag samen met jullie geweest.


Dikke knuffel voor mijn beestig geestige klas!
Juf Sarah



Reacties

  1. Wauw! Ik ben net terug van een virtueel uitstapje. Helemaal ontspannen kan ik terug aan de slag.
    Wat leuk om jullie gekke snoetjes terug te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hรฉ juf Bauke, het is toch een kleine troost vandaag! Ik werd een beetje emotioneel van al die werkjes, het gemis van alles komt dan nog eens zo hard aan.

      Verwijderen
  2. Amai, zo tof !!! En al die werkjes en creatieve dingen van de kids, ZALIG !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hรฉ, blij te horen dat je ervan genoten hebt ๐Ÿ˜

      Verwijderen
  4. Megacool ! Mis jullie !
    Lennart ๐Ÿ˜Ž✌๐Ÿผ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt van iedereen ๐Ÿ˜ en bedankt juf voor alle leuke weetjes! ๐Ÿ’•
    Robin is in de wolken dat zijn tekening er ook bijstaat. ๐Ÿคฉ

    Veel groetjes van Hailey ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten