Creatieve opdracht/uitdaging!


Dag lieve schatten,


Normaal gezien gingen we op dinsdag 28 april naar Pairi Daiza.
Zo ontzettend jammer dat dit niet door kan/mag gaan. Ik zag hier echt naar uit, naar een leuke en gezellige dag. Samen dingen ontdekken, bijleren over dieren, grapjes maken, ...

Nu kwam ik dus op een ideetje.
Ik zou heel graag hebben dat iedereen een foto maakt en doorstuurt naar mij.
Op die foto is een creatieve verwerking te zien van een dier dat te vinden is in Pairi daiza. https://www.pairidaiza.eu/nl#pairi-daiza-resort

Het kan:

  • een tekening zijn
  • een knutselwerkje
  • verkleed zijn
  • samen met broer, zus, mama, papa, ...
  • ...
Marie-Lou, Marcel en ik doen ook mee :-)
Weten jullie nog mijn lievelingsdier? haha.


Ik mis mijn beestig geestige klas.
Berelieve groetjes
Juf Sarah














Reacties