Het is zover...volgende week een weekje les via blog!

Goeiemorgen iedereen,

de planning en lessen voor volgende week staan op de blog.

Ik maakte een planning op, rekening houdend met de 'gewone' schoolweek. Dus iets minder werk op woensdag en vrijdag. Het zou super zijn, moest er voor de kinderen een bepaalde structuur in een dag zitten. Bijvoorbeeld in de voormiddag werken aan wiskunde en spelling, in de namiddag werken aan taal. Hoe jullie dit precies willen inplannen, dat ligt natuurlijk aan jullie. Ik heb gewoon een voorbeeldje uitgewerkt om het wat eenvoudiger te maken. En hoofdrekenen is bijvoorbeeld ook iets wat in klas op vrijdag zo goed als onmogelijk is.

Volgende week vrijdag komen alle correctiesleutels op de blog. Jullie kunnen dan (samen) verbeteren. Indien er fouten niet duidelijk zijn of de geziene leerstof niet gekend is, laat mij weten!


Het is zoeken en proberen.
Ik koos er bewust voor om nog niet direct met veel nieuwe leerstof te beginnen. Zowel voor wiskunde als voor taal gaan we eerst even terug goed opfrissen. Hier en daar al iets kleins van nieuwe leerstof erbij. Ik plaatste vaak linkjes erbij, die linkjes laten filmpjes zien of laten de kinderen verder (spelenderwijs) oefenen.

Lukt dit?
Vindt iedereen alles terug?
Is alles duidelijk?
Zijn er vragen, problemen, opmerkingen, ....

Laat het me zeker weten: sarah.moyaert@vermeylenschool.be 


Lieve groetjes, dikke (virtuele) knuffel
Juf Sarah


Virtual hug oftewel een virtuele knuffel : ) - Huisvlijt

Reacties