Nieuw Nieuw Nieuw!


Nieuws: Nieuw

Goeiemorgen iedereen,

er staan enkele nieuwe dingen op de blog:

- de oplossingen bij de lessen van deze week. Klik op lessen (wiskunde, taal, spelling) en naast de uitleg bij de les staat in een lekker groen kleurtje de correctiesleutel. Gewoon klikken en verbeteren met groen (indien mogelijk). Laat je mij weten hoe het ging? Begrijp je de lesinhoud?

- de nieuwe planning voor volgende week. Dat is de week van 27 april tot en met 1 mei. Maar 1 mei is een feestdag, dan heb ik geen taken gezet.

- bij lessen taal vind je ook de quiz van Pairi Daiza terug. Bezorg mij via mail (sarah.moyaert@vermeylenschool.be) alle antwoorden terug (bv. 1A, 2B, 3C, ...). Deelnemen kan tot en met vrijdag 1 mei.

- Er is een ook nieuw mapje 'tips en tricks'. Momenteel vind je daar enkele schrijftips van juf Saskia terug.


Zonnige, bijna weekend, groetjes
Juf Sarah


Reacties

  1. We hebben net mijn huiswerk verbetert, ik heb bij sommige oefeningen + gedaan in plaats van - dus dat had ik fout. 😒 Ik moet van mama wat beter opletten... 😒😜

    Groetjes Hailey 😘😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag lieve Hailey, dat kan eens gebeuren. Komt in klas ook voor. Ik ben wel heeeeeeel erg blij om te lezen dat je al jouw taken hebt gemaakt en verbeterd. Nu genieten van weekend en mooi weer. Dikke knuffel juf Sarah

      Verwijderen

Een reactie posten