Virtuele schoolreis Pairi Daiza


Tickets | Pairi Daiza

Goeiemorgen lieve schatten,


zijn jullie al goed aan het werken?
Het is verdacht stil aan de overkant, haha.


Ik heb zonet nog de tekening van Omar op de PowerPoint van onze virtuele schoolreis naar Pairi Daiza gezet. Er staan nu nog maar drie werkjes/foto's op.
Jullie doen toch allemaal mee hé!
Je hebt wel nog tijd hoor, ik zet maandagavond alles op onze blog, zo kunnen jullie dinsdag ervan genieten!


Ook heb ik een quiz gemaakt, via de website van Pairi Daiza vinden jullie alle antwoorden terug. Die bezorgen jullie dan aan mij, wie heel goed zijn best heeft gedaan, krijgt een cadeautje. Ik heb al een ideetje...
Zijn jullie een beetje benieuwd?
Tipje: het is iets waar je zelf nog een beetje creatief mee aan de slag zal kunnen.



Beestige groetjes
Juf Sarah

Reacties

  1. Reacties
    1. Dag Tom en Lucca, jullie mogen mij steeds mailen: sarah.moyaert@vermeylenschool.be Dit is misschien wel gemakkelijk om vragen bij taken te stellen of werkjes te mailen. Zonnige groetjes. Juf Sarah

      Verwijderen
  2. ik ben net klaar met de quiz

    ik mis je suuuuuuuper erg juf Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten