Ophalen wiskunde werkboeken


Katapult 4 - werkboek Target 6 - die Keure

Goeiemorgen deze morgen,

vanaf maandag zal er in de inkom van de school, net voorbij de eerste glazen deur, een bak staan. Daar mogen jullie allemaal jullie wiskunde werkboek target 6 in leggen.
Ik zou heel graag eens alle werkboekjes kunnen inkijken, zo krijg ik een beter beeld van wat goed gaat en wat minder. Zorg dus zeker dat alle lesjes gemaakt en verbeterd zijn. Je mag er ook bij noteren waarbij je hulp nodig had, wat je nog niet goed begrijpt of wat net super ging. haha.
Woensdag neem ik dan alle boekjes mee naar huis, jullie hebben dus 3 dagen de tijd.

Dankjewel voor jullie medewerking.


Veel liefs
Juf Sarah

Reacties

  1. Ik heb gisteren (dus:25/05/2020) mijn boek ingeleverd, en ik zag Juf Muriëi, Nono, Caro en
    Juf Vanessa
    ik was super blij om een paar van mijn vrienden te zien en natuurlijk de leukste turn juf van de wereld:) :) :)!!!!!!!!!
    (omdat ik ze echt heel erg mis, en jij ook Juf Sarah!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag lieve Kato, dankjewel om jouw werkboek al klaar te leggen. Ik neem die morgen zeker mee :-). Zo fijn dat je ook enkele bekenden tegenkwam, ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat dit super leuk was. Geniet van deze mooie, zonnige dag. Dikke knuffel. Juf Sarah

      Verwijderen
  2. De blaadjes zijn op school afgeleverd. Ik ben blij dat we misschien enkele dagjes naar school mogen 😁

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten