Zetten jullie nog even door?

Goeiemorgen lieve schatten,

steeds meer krijg ik te horen dat jullie het echt wel moeilijk vinden.
Moeilijk om jullie concentreren, om gemotiveerd te blijven, moeilijk om iedereen te moeten missen.
En het is ook niet gemakkelijk.

Ik ben ervan overtuigd dat we allemaal ons best doen en alles zo goed mogelijk bedoelen.
Willen jullie dus alsjeblieft nog heel even volhouden?

Bekijk het positief:
- vandaag is het vrijdag, dus bijna weekend!
- het zonnetje schijnt, dus misschien wel even gaan wandelen of buiten spelen?
- volgende week maar 2 dagen school, dus ook maar 2 dagen taken. Er staan wel wat grotere taken op de planning, maar die kan je zelf gaan verdelen over die week. Het kan en mag dus wat rustiger aan.

P.S. Marcel mist jullie ook, we houden hier soms verkleedfeestjes om toch wat vrolijk te blijven πŸ˜‹







Reacties

  1. De eerste foto, dat waren verkleedkleren dat ik ook nog gedragen heb.
    Ik vind dat Marie-Lou mooi is en Marcel grappig, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Kato, Marie-Lou is heeeeeel blij met jouw spulletjes, nogmaals dikke dankjewel! Ik weet niet zeker of Marcel het zo grappig vindt, maar de snoepjes achteraf vindt hij wel heeeeeel lekker. hahahaha. Dikke Knuffel. Juf Sarah

      Verwijderen
    2. Dankjewel lieve Cies 😘😘😘

      Verwijderen

Een reactie posten