NIEUWS!

Dag lieve schatten,

Zien jullie het een beetje zitten?
We mogen elkaar EINDELIJK  terug zien, joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Misschien hebben jullie wel een beetje zenuwen?
Of vinden jullie het spannend?


Hier alvast wat meer informatie


Klas in 2 groepen: 


A: Issanour, Lina, Kato, Tristan, Cies, Nono, Lio, Aïko, Orlando, Caro, Lucca, Vital, Gabriël
B: Omar, Lennart, Hope, Rooman, Heritier, Elijah, Jesse, Alamzeb, Hailey, Mané, Matteo en Chloë

Groep A: op maandag en dinsdag in klas van Koen, op donderdag en vrijdag in eigen klas.
Groep B: op maandag en dinsdag in eigen klas, op donderdag en vrijdag in klas van Koen.


Leerkrachten: meester Koen, juf Bauke en juf Sarah wisselen van lokaal indien nodig!

Speeltijden en middagpauze = klas samen!


Wat nemen jullie mee:
- alle spulletjes: alle werkboeken en schrijfgerief => heel belangrijk, zeker niet vergeten.

Boekentas elke dag met alle spulletjes mee naar school en mee naar huis!
Boekentas mag mee in klas!


Wat doen jullie op donderdag 04/06:
- Volg de planning van op de blog: maak de taak wiskunde, taal en spelling!

We verbeteren dit later samen in de klas!


Hoe starten we op vrijdag 05/06:
- We beginnen rustig aan met klasgesprek en spelletjes.
Ik wissel van lokaal, zo heeft iedere groep even zijn hartje kunnen luchten bij mij en meester Koen.

In de namiddag gaan we aan de slag voor Moeder- en Vaderdag.

We starten dus rustig aan en nemen de tijd om wat te wennen aan de nieuwe maatregelen, aan de leuke sfeer in klas, aan alles wat we zo hard hebben moeten missen.


Ik bereid alles verder voor, hebben jullie ondertussen nog een vraagje (eentje dat niet kan wachten tot vrijdag, hahahaha, dan mogen jullie altijd mailen of reageren via de blog)



Veel liefs en dikke knuffel van op afstand


Juf Sarah

Reacties

  1. ik ben blij dat ik je terug ga zien!!!!




    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we gaan terug naar school (joepie!!!!)
    maar hoe kan ik mijn SB, en natuurlijk de andere, doen als we in 2 groepen zijn verdeel
    want ik heb me heel heel heel goed voorbereid
    want ik ben een beetje teleurgesteld
    !!! :( :( !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag lieve Kato, ik heb er ook al aan gedacht en wil zeker de kinderen die het zien zitten de kans geven om hun spreekbeurt te geven. Ik zou voorstellen om nog even geduld te hebben, misschien mogen we binnen 2 weken al terug eens samen in onze klas zitten. Het zou natuurlijk het allerleukst zijn, moest iedereen kunnen genieten van een spreekbeurt en niet alleen de helft van de klas. Je hoeft dus nog niet teleurgesteld te zijn 😘 Tot morgen! Juf Sarah

      Verwijderen

Een reactie posten